|
hemppa
|
 |
« : Helmikuu 28, 2008, 12:26:48 » |
|
Minulla on 0.705 vai mikä se nyt oli dc++. Se jostain syystä lataa. Olen ottannut jutut ihan oikeesti alas. Vieraat käyvät koko ajan lataamassa minulta. Olen yrittännyt jopa ottaa ohjelmalistan näiltä lataajilta silloin lataus aikana, mutta se ei tule alas esille.
Onko minulla väärät asetukset. Mitkä pitäs olla, että toimii.
Sitten toinen kysymys. Joku on poistannut lataus jonosta juttuja. Ne kumminkin näkyy vajaissa latauksissa. Mitä tähän vois tehdä, että saisin vajaat tiedostot täyteen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
maksalaatikko
|
 |
« Vastaus #1 : Maaliskuu 05, 2008, 05:05:02 » |
|
Katso ohjeista aktiivitilan asettaminen. Poistitko tiedoston omasta latausjonosta vai poistiko toinen sen jaosta?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
hemppa
|
 |
« Vastaus #2 : Maaliskuu 12, 2008, 11:10:32 » |
|
Joo. Perheen jäsen oli poistannut sen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
hemppa
|
 |
« Vastaus #3 : Maaliskuu 12, 2008, 12:18:50 » |
|
tarkastin tuon version. Se on 704. Mistä löydän sen ohjeen aktiivitilaan. Olen kokeillut nikmittäin nasennuksista jo laittaa pisteen aktiivitilan kohdalle.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
maksalaatikko
|
 |
« Vastaus #4 : Maaliskuu 15, 2008, 05:24:21 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
hemppa
|
 |
« Vastaus #5 : Maaliskuu 27, 2008, 06:45:44 » |
|
Kävin muuttamassa palomuurista, eli laitoin salli dc++. Päivitin tässä välissä dc.n 705.ksi. Kun on passiivitila päällä, niin tiedostoja tulee tuohon alas, mutta ei lataannu.
Eilen poistin koko ohjelman paneelin poista ohjelmasta. Sitten asensin saman uudestaan. Yllätys yllätys. Ohjelma oli ihan sama, minkä olin poistannut ja tyhjentännyt vielä roskakorinkin. Asetukset valmiina ja hubit.
Miten voi ohjelma muuttua yks kaks näin. Tuliko vistaan joku päivitys vai Avast viruksentorjuntaan. Jokuhan kumminkin toimivan ohjelman muutti. Itse en ole tehnyt mitään. Bit Lordi toimii hyvin ainakin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
maksalaatikko
|
 |
« Vastaus #6 : Maaliskuu 29, 2008, 08:55:27 » |
|
Kai ohjelma on käynnistetty järjestelmänvalvojana?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
hemppa
|
 |
« Vastaus #7 : Maaliskuu 29, 2008, 08:22:42 » |
|
Nyt kokeilin sinun neuvon jälkeen ja tiiätkö mitä. Nyt minulla on kaksi erilaista versiota dc++:ta. Se vanha hubeineen ja uusi johon jouduin laittamaan asetukset. Ja kumpikin toimii samasta ohjelmasta. Toinen avataan järjestelmänvalvojana ja toinen normaaliklikkauksella. Kyllä maailma on sitten ihmeellinen. Tää järjestelmänvalvojana aukaistu toimii ainoastaan moitteettomasti.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pintse
Newbie

|
 |
« Vastaus #8 : Kesäkuu 16, 2008, 07:11:08 » |
|
Kertoisko joku miten ohjelma avataan järjestelmänvalvojana?? Jos siinä ois ratkaisu munkin ongelmiin..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|