P2P Wiki Keskustelualue
Mene wikiin
Uutiset: SMF - Just Installed!

*
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy. Toukokuu 20, 2012, 09:19:11

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: vista ja dc++  (Luettu 2144 kertaa)
auringonkilo
Newbie
*

Profiili
« : Huhtikuu 06, 2008, 06:32:35 »

Onko kellään tietoo mistään dc++ versiosta (dc++, airdc++, apexdc++, strondc++, ...) mikä toimisi kunnolla vistan kanssa? Olen kokeillu vähän jokaista noista ja aikasa toimittuaan rupeavat kiukuttelemaan mikä milläkin tavalla. Alkaa pikkuhiljaa tympia laittaa 3 kk:n välein uutta ohjelmaa ja aloittaa kaikki alusta.

Kiitos vastauksistanne jo etukäteen
tallennettu
maksalaatikko
Administrator
Newbie

Profiili
« Vastaus #1 : Huhtikuu 07, 2008, 05:47:10 »

Onko kaynnistetty jarjestelmanvalvojana? Kaikki toimii kylla vistassa.
tallennettu
auringonkilo
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #2 : Toukokuu 01, 2008, 09:20:35 »

jaa... Että vaikka on kaikki oikeudet käyttää koko masiinaa, ni pitää vielä erikseen suorittaa järjestelmänvalvojana koko ohjelma...  Huh Mielenkiintoista. No, aina oppii jotain uutta.

Nyt hajos dc++ eikä toimi millään. Kokeilen saanko sen toimimaan sillai, et suoritan järjestelmänvalvojana koko ohjeman.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 01, 2008, 09:26:14 kirjoittanut auringonkilo » tallennettu
Xack
Administrator
Newbie

Profiili
« Vastaus #3 : Toukokuu 01, 2008, 10:27:52 »

Kyllä uudemmat dc clinut toimii ihan samanlailla ja samalla periaatteella vistassa ku xp:ssä.
tallennettu
auringonkilo
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #4 : Toukokuu 01, 2008, 12:11:44 »

Johtuneekohan mun ongelmat dc:n kanssa sitten siitä, että koneessa on joku juttu miksi noi ohjelmat tykkäävät 2 - 3 kk:n jälkeen lopettaa toimintansa? Olen kyllä ladannut aina sen uusimman version, mikä kys ohjelmasta on saatavilla. Alkuun toimii hyvin, mutta sitten tulee stoppi. En ymmärrä.

No, nyt olen käynnistänyt ohjeman niin, että olen suorittanut sen järjestelmänvalvojana. Ei siis suoraan kys ohjelman pikakuvakkeesta. Tylsää vain aina säännöllisen epäsäännöllisesti aina laittaa hubit paikalleen ja kaikki salasanat nikkeineen. Ja Sitten ihmetellä mitähän olikaan latausjonossa... Meinaan, että menee pikkuhiljaa päreet ton kanssa..
tallennettu
Tomppara
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #5 : Toukokuu 14, 2008, 04:59:20 »

Ei kyllä kuulu tähän tämä vastaus mutta kuitenkin.Kopioi se settings tie uuteen klinuun vanhasta niin pysyy kaikki tallessa valmiina  Iskee silmää
tallennettu
Night
Newbie
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : Kesäkuu 15, 2008, 09:57:37 »

Kyllä pitäis uusimmat versiot noista kaikista clinuista toimia vistassa.
eli ei sen puolesta mitään ongelmaa.
tosin ApexDCssä ainakin ilmoittaa päivitys versiosta ja sillon pitäisi päivittää.
AirDCssa ei mitään pakko päivitys ominaisuuksia taas ole eli mikään ei pitäisi sen puolesta muuttua 2-3kk välein.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

Validi XHTML 1.0! Validi CSS! Dilber MC Theme by HarzeM