P2P Wiki Keskustelualue
Mene wikiin
Uutiset: SMF - Just Installed!

*
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy. Toukokuu 20, 2012, 09:25:17

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä tiedostot  (Luettu 1846 kertaa)
hemppa
Newbie
*

Profiili Sähköposti
« : Joulukuu 25, 2007, 08:42:23 »

Minulla on sellainen ongelma, että latausosoite on ollut program files-dc++-lataukset. Siellä ei ole ollut kuitenkaan mitään tämmöistä kansiota. Sama homma vajailla latauksilla. Mihin tiedostot on menneet. Voisiko joku kertoa. Olen etsinnyt etsi toiminnalla, mutta ei sekään kerro mitään.
tallennettu
maksalaatikko
Administrator
Newbie

Profiili
« Vastaus #1 : Joulukuu 26, 2007, 08:16:07 »

Onko käytössä Vista ja jos on niin oletko käynnistänyt DC++:an järjestelmänvalvojan oikeuksin? En tiedä voi aiheuttaa tuollaista mutta ei oikein muutakaan tule mieleen.
tallennettu
hemppa
Newbie
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : Joulukuu 26, 2007, 09:49:27 »

Vista on käytössä. Minulla kannettavassa kaksi tiliä ja olen silloin järjestelmän valvoja kai. Mistä ne silloin vois löytyy. Onhan ne kuitenkin ladattu ne musiikit ja yks elokuva. Muutin sen jälkeen lataus kansion ja sen jälkeen hakuun laitetut ovat menneet ihan ok.
tallennettu
maksalaatikko
Administrator
Newbie

Profiili
« Vastaus #3 : Joulukuu 26, 2007, 10:42:03 »

http://www.p2p-wiki.org/index.php/Asennus_ja_k%C3%A4ytt%C3%B6%C3%B6notto#Ohjelman_k.C3.A4ynnist.C3.A4minen  siellä on ohjeet järjestelmänvalvojana käynnistämiseen. Ohjelmalla on vaikeuksia kirjoittaa tietoja ohjelmatiedostoihin jos sillä ei ole oikeat oikeudet ja mahdollisesti latauksia ei ole pystytty tallentamaan koneelle. Varma en ole, koska itsellä on käyttäjätilien valvonta pois käytöstä (ei tarvitse miettiä oikeuksia)
tallennettu
hemppa
Newbie
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : Joulukuu 27, 2007, 07:05:12 »

Kokeillaan Kiitos tiedosta.
tallennettu
MG
Newbie
*

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #5 : Joulukuu 30, 2007, 02:39:14 »

Mullakin kerran en tiennyt minne ne tiedostot katos, mut sit tajusinkin määrittää sen minne ne menee ni sitten ne tuli Hymyilee leveästi
tallennettu

Moon Kursun pikkusisko Näyttää kieltä
Bonus
Newbie
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : Joulukuu 31, 2007, 11:38:43 »

klinun yläosassa on keltanen kansio (  valmistuneet tiedostot )

se aukase ja klikkaa valmistunutta tiedostoa oikeella ja open folder  pitäs näkyä paikka
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

Validi XHTML 1.0! Validi CSS! Dilber MC Theme by HarzeM